Ongelukje - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mick Vos - WaarBenJij.nu Ongelukje - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Mick Vos - WaarBenJij.nu

Ongelukje

Door: Mick

Blijf op de hoogte en volg Mick

16 Mei 2011 | Indonesië, Bali

Tijdens het zwemmen op kuta beach 2 dagen geleden een surfboard in mijn gezicht gekregen. VOelde een knal, zag een surfboard en even later voelde ik in mijn gezicht. Zat er een gat in mijn wenkbrauw. Toen rustig naar strandwachten gelopen en toen hebben ze mij zo snel mogelijk naar plaatselijk ziekenhuis gebracht. Hier kreeg ik van te voren te horen dat ik ongeveer 4.000.000 rupia ( rond 400 euro) moest betalen. Maar snel jah gezecht want geld regelen kwam later wel want mijn hele lichaam zat al onder bloed. Toen hebben ze acht hechtingen in mijn gezicht moeten plaatsen. Nu meot ik een week lang elke dag langskomen en doen ze er zalf en nieuwe pleisters op. Ook moet ik elke dag 5 pillen slikken tegen zwelling en onsteking. Maar gelukkig vandaag te horen gekregen dat ik over 4/5 dagen mijn hechtingen er ws uit kunnen. En dat ik dan de dag erna gewoon weer alles kan doen. Word dus nu even weekje afkicken van standaard activiteiten hier. Moet wel zeggen dat het allemaal erg snel ging. En dat ik erg goed verzocht werd vanaf het ongeval tot en met de behandeling. Want het gebeurd toch echt wel heel erg zorgvuldig en hygienisch. Dit had ik eigenlijk niet verwacht van een land als Indonesie. Als je ziet wat voor een zooitje het hier in de straten is.

  • 25 Mei 2011 - 06:06

    Angelo:

    Hoi Mick,

    Effe schrikken!!... maar nu heb je in ieder geval een blijvende herinnering aan Bali! Veel sterkte, ook met het "afkicken" van je standaardactiviteiten?!! wat dat dan ook allemaal maar mag zijn? Doe voorzichtig en laat de wond maaar goed genezen.
    Gr. Angelo

  • 07 Juni 2011 - 09:33

    Lisa:

    Joehooeee....het word tijd voor een nieuw berichtje :P haha

  • 14 Juni 2011 - 09:33

    Agaath:

    Hoi Mick,
    Dat wordt vast een stoer litteken. Zo te lezen vermaken jullie je weer opperbest. Hopelijk denk je ook af en toe aan het maken van notities voor je stageverslag .... Ben wel benieuwd waar de vissen vandaan komen die geëxporteerd worden, weten jullie dat? Is het wildvang? En hoe zit het met de regelgeving rondom dit soort bedrijven? Hopelijk zijn jullie daar zelf ook nieuwsgierig en onderzoekend naar en niet alleen naar het uitproberen van elke discotheek op Bali! Hoop snel weer een nieuw bericht van je te lezen.

    Groetjes, Agaath

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Mick

Actief sinds 11 Maart 2011
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 16921

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 17 Augustus 2016

Stage Costa Rica

12 April 2012 - 04 Juli 2012

Stage Zuid-Afrika

28 April 2011 - 02 Juli 2011

Stage Bali

10 Mei 2010 - 12 Juli 2010

Stage op Tenerife

Landen bezocht: